- Alle bookingen foretages i Globus Data (igangsætning primo 2016) og alle bookinger bliver derved synliggjort på HIC’s hjemmeside www.hobroic.dk
- Forespørgsler om kommercielle og private arrangementer rettes til HIC pr. mail hic@hobroic.dk eller pr. telefon til vagthavende halinspektør telefon 98 52 13 55
- Evt. afbestilling af reserverede tider skal ske med mindst 8 ugers varsel. Ved total afbestilling, betales et administrationsgebyr på 10 % af slutbeløbet.
- Ved ikke rettidig afbestilling, eller udeblivelse uden afbud, hæfter bestilleren for derved opståede tab. Det ansættes til 50 % af det bestilte arrangement. Evt. tilberedte måltider betales dog med fuld pris.
- Såfremt de bestilte lokaler helt eller delvis udlejes til anden side, nedsættes erstatningen
HIC’s bestyrelse fastsætter selv sin prisliste, som pristalsreguleres hver år pr. 1/8.
Prislisten er tilgængelig på HIC’s hjemmeside www.hobroic.dk
I tvivlstilfælde vedr. ovenstående, er det HIC’s daglige ledelse og HIC’s bestyrelses beslutning, der er afgørende.
Ovenstående er godkendt på bestyrelsesmøde i HIC torsdag den 10. december 2015